Діагностика аутизму за допомогою методики CASD

CASD (Чек-лист для скринінгу розладів аутистичного спектра) – це ефективний інструмент, розроблений для первинного виявлення дітей з аутизмом.

  • біоакустична КОРЕКЦІЯ

    0%
  • мультисенсорна ТЕРАПІЯ

    0%
  • ТОМАТІС ТЕРАПІЯ

    0%
  • СЕНСОМОТОРНА КОРЕКЦІЯ

    0%

Методика CASD

Охоплює 6 основних груп ознак:

  • Соціальна взаємодія: труднощі зі встановленням зорового контакту, нездатність до спільних ігор, відсутність соціальних зв’язків.
  • Вербальна та невербальна комунікація: затримка мовлення, ехолалія, нездатність розуміти невербальні сигнали.
  • Обмежені, повторювані інтереси та поведінка: стереотипні рухи, прив’язаність до певних предметів, ритуальна поведінка.
  • Сенсорні порушення: підвищена або знижена чутливість до сенсорних стимулів.
  • Порушення когнітивного розвитку: труднощі з навчанням, нездатність до генералізації навичок.
  • Супутні проблеми: СДУГ, тривожність, епілепсія.

CASD складається з 30 запитань, кожне з яких оцінює наявність або відсутність симптому. Займає 15-20 хвилин для заповнення.

Може бути заповнена:

  • Родителями: знання історії розвитку та поведінки дитини дає їм змогу найточніше відповісти на запитання.
  • Вчителями: спостереження за дитиною в навчальному середовищі може виявити додаткові симптоми.
  • Фахівцями: психологами, психіатрами, логопедами.

 

Переваги методики CASD:

  • Висока точність: CASD виявляє дітей із РАС із вірогідністю 99,5%.
  • Надійність: дослідження засвідчили, що CASD на 93-98% узгоджується із загальновизнаними методами діагностики РАС, а також на 90% збігається з діагнозом лікарів та думкою батьків.
  • Простота використання: CASD легко заповнюється та не потребує спеціальних знань.
  • Універсальність: CASD може використовуватися для дітей будь-якого віку, рівня когнітивного розвитку та ступеня вираженості розладу.
  • Краткість: CASD дає змогу провести швидкий скринінг на аутизм.

CASD рекомендується використовувати:

  • Як первинний скринінг дітей на аутизм у педіатричних кабінетах, дитячих садочках, школах.
  • Як допоміжний інструмент під час комплексної діагностики РАС.
  • Для моніторингу динаміки стану дитини з РАС.

CASD не є остаточним діагнозом

Для постановки остаточного діагнозу РАС необхідна комплексна діагностика, що включає:

  • Огляд психіатра: оцінка психічного стану дитини, виявлення специфічних симптомів РАС.
  • Огляд психолога: оцінка когнітивного розвитку, мовлення, соціальних навичок.
  • Огляд логопеда: оцінка мовленнєвих навичок, розробка логопедичної програми.
  • Інші дослідження (за показаннями): ЕЕГ, МРТ, генетичні дослідження.

Якщо у вас є підозри, що у вашої дитини може бути аутизм, рекомендовано:

  • Звернутися до фахівця: психіатра, психолога, логопеда.
  • Проіспитати комплексну діагностику, яка включає CASD та інші методи.
  • За необхідності отримати консультацію інших спеціалістів (невролога, епілептолога, генетика).

Приклади використання CASD:

  • У педіатричному кабінеті: лікар-педіатр може використати CASD для скринінгу всіх дітей у віці 18-24 місяців.
  • У дитячому садочку: вихователь може заповнити CASD на дитину, в якої спостерігаються труднощі в спілкуванні з однолітками.
  • У школі: психолог може використати CASD для оцінювання дітей, які мають проблеми з навчанням або поведінкою.

CASD  – це цінний інструмент, який може допомогти виявити дітей з аутизмом на ранній стадії.

НАША КОМАНДА

Сторожук Мария Викторовна

Сторожук Марія Вікторівна

Співзасновник, психолог, сертифікований фахівець методу біоакустичної корекції

Детальніше

Макаренко Светлана Николаевна

Макаренко Світлана Миколаївна

Психіатр. Лікар вищої категорії

Детальніше

Надоненко Александр

Надоненко Олександр Миколайович

Лікар функціональної діагностики вищої категорії

Детальніше

Скоробогатова Ольга Валентиновна

Скоробогатова Ольга Валентинівна

Невролог. Лікар вищої категорії. Кандидат медичних наук

Детальніше

Грищук Виктория Викторовна

Грищук Вікторія Вікторівна

Педіатр, Невролог, УЗД-фахівець, Остеопат

Детальніше

Мілюшин Михайло

Мілюшин Михайло

Рефлексотерапевт

Детальніше

Врач-диетолог Суслова Наталья

Суслова Наталя Олександрівна

Лікар терапевт, кардіолог, к. мед. н, фахівець в галузі клінічної біохімії

Детальніше

Пильщикова Ирина Сергеевна

Пільщикова Ірина Сергіївна

Нутриціолог, спеціаліст з функціонального інтегративного харчування, реабілітолог

Детальніше

Безугла Тетяна

Безуглая Тетяна

Логопед-дефектолог

Детальніше

Стадник Євген

Логопед-дефектолог

Детальніше

Люта Юлія

Люта Юлія

Логопед-дефектолог

Детальніше

Марущенко Алена

Марущенко Альона

Нейропсихолог, психодіагност

Детальніше

Виктория Иллюша

Вікторія Іллюша

Дитячий, корекційний психолог

Детальніше

Дар’я Третьякова

Психолог, нейропсихолог, інструктор поведінкової терапії рівня RBT/IBT/ABAT

Детальніше

Тертова Валерія

Психолог, помічник нейропсихолога

Детальніше

Олексієнко Ганна

Медичний психолог, фахівець супроводу аудіо-вокальних тренувань

Детальніше

Кондратенко Валерия

Кондратенко Валерія

Психолог, фахівець супроводу аудіо-вокальних занять

Детальніше

ВИКТОРИЯ РОМАНЧЕНКО

Вікторія Романченко

Психолог, спеціаліст супроводу аудіо-вокальних занять

Детальніше

Максімова Марія

Максімова Марія

Лікар-психолог, спеціаліст супроводу аудіо-вокальних занять

Детальніше

Галкіна Ольга

Галкіна Ольга

Фізичний реабілітолог, масажист

Детальніше

Іскрицька Власта

Спеціаліст з фізичної реабілітації

Детальніше

Евгений Шевченко

Євген Шевченко

Мануальний терапевт, остеопат

Детальніше

Що про нас говорять

dev-logo (2)

Ми зібрали інноваційні світові методи корекції та реабілітації психофізіологічної діяльності для того, щоб кожен клієнт зміг відчути на собі й своїх близьких результат розвитку сучасної психофізіологічної науки

Залишилися питання?

Заповніть форму нижче і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом

dev-logo (2)

098 7135618
063 7308642

-

Україна, м. Київ
вул. Андрія Верхогляда, 4

-

rozvutok.psy@gmail.com