Комунікаційна система обміну зображеннями або PECS – це модифікована програма прикладного поведінкового аналізу (ABA) з раннього навчання невербальної символічної комунікації.
Дана програма не вчить усного мовлення безпосередньо, проте таке навчання сприяє розвитку мовлення у дитини з аутизмом – деякі діти після початку програми PECS починають використовувати спонтанну мову.
Навчання системі PECS відбувається у природному для дитини середовищі, в класі або вдома, під час її типових занять протягом дня. Навчання дитини такої комунікації відбувається з використанням позитивної поведінкової підтримки, яку називають підхід піраміди. Техніки навчання включають різні стратегії АВА, такі як об’єднання в ланцюг, підказки, моделювання та модифікації навколишнього середовища.
Система РЕСS дозволяє визначити поняття “комунікація” або “спілкування” способом, доступним для дитини з аутизмом. “Комунікація” – це обмін, для здійснення якого потрібен комунікативний партнер. Тобто дитина, не може щось сказати в повітря, і з повітря з’явиться те, що вона хоче отримати. Дитина повинна “звернутися” – підійти до партнера, привернути увагу партнера, і викласти своє прохання доступним (для дитини) і зрозумілим (для партнера) способом. І після цього партнер надасть дитині те, що вона просила.
Переваги
Перевірені міжнародні методики для ефективної нейрореабілітації
Нормалізація і поліпшення нейрофізіологічного потенціалу дітей та дорослих
Команда фахівців, які працюють в рамках загального наукового підходу
Унікальна установа, що об'єднує медицину, психологію, біофізику, а також функціональну діагностику.
Що про нас говорять
Спробуйте стікерпаки нашого центру
перейдіть за посиланням для завантаження