Час готувати дітей до школи: ForBrain, Mindflex, Tomatis, Оксігенотерапія
Вже все придбали до школи? А про успішність подбали? Ми не жартуємо – мозок дитини також можна підготувати до навчання і підвищити успішність. Спеціальними заняттями.
Діти часто відчувають стрес, вони втомлюються, їм важко робити уроки, вони можуть бути непосидючими, багато забувати. Звикнувши до зорових стимулів, деяким важко сприймати інформацію на слух. А комусь – важко йде вивчення іноземних мов.
Особливо таке буває часто, якщо дитина йде до школи вперше. З усіма цими проблемами допоможуть впоратись різноманітні методики, які ми у Центрі «РОЗВИТОК» використовуємо. ?
Метод Tomatis – це нейросенсорна слухова стимуляція, яка покращує здатність мозку сприймати і переробляти інформацію. Потрібно як мінімум 14 занять по 40-80 хвилин для стабільного результату.
Mindflex – покращує концентрацію уваги.
Методика FORBRAIN – тренує мозок для кращого сприйняття інформації та підвищення успішності. Займатись можна постійно, по 30 хвилин.
Оксігенотерапія – насичує мозок киснем для покрашення пам’яті, сну та імунітету. Теж можна займатись регулярно, по 20 хвилин.
Які результати отримає дитина від таких занять?
- Легко сприймає інформацію на слух, добре запам’ятовує, легко навчається, пам’ятає все, що вчили на уроці.
- Добре вчить мови, пише диктанти, розуміє і краще запам’ятовує прочитане.
- Менше втомлюється, більш уважна, що покращує загальну успішність. Швидше і якісніше робить уроки, довше може займатися не відволікаючись.
- Легше йде навчання іноземним мовам.
- Поліпшується загальний інтелект – дитина стає більш кмітливою, сконцентрованою, швидше вирішує побутові та інтелектуальні завдання.
- Покращується мова – збільшується словниковий запас, чіткіше проговорюються слова, фрази стають довшими і набагато змістовнішими.
- Помітно стає кращою загальна моторика – розвивається біг, стрибки, їзда на самокаті і велосипеді, дитина точніше повторює рухи.
- Поліпшується пам’ять – і зорова, і слухомовленева – дитина може запам’ятати великі обсяги інформації.
- На краще змінюється дрібна моторика – дитина починає акуратніше прикрашати, краще малювати, писати, поліпшується почерк.
- Росте концентрація уваги – навіть дитина з розсіяною увагою стає більш уважною, може довше займатися навіть тим, що не особливо їй цікаво – з мамою чи викладачем.